7 oktober 2009

Vilket fantastiskt väder! Älskar hösten med alla färgerna, vindarna som tar i och den klara luften. Har stavat runt tillsammans med min goa vovve i spåret nästan två varv, riktigt skönt.
Dom här promenaderna är värda så mycket både fysiskt och mentalt, jag tänker så bra när jag är ute och går.
Är återigen så tacksam för att min vilja och mina önskningar för mig åt rätt håll. Har gått på intuition i en relation, eller är det rent av bara min vilja? Jag har frågat andra vad dom tyckt och fått rådet att gå åt andra hållet men jag har känt och gått åt det håll som kändes rätt för mig och det slog väl ut. Jag är glad för att jag puttar undan rädslan och gör det jag känner är rätt för mig.
Jag har redan skickat ut min önskan en gång och det räcker..... sen ska jag strunta i hur den kommer till mig.... och dessutom släppa tanken och bara gå åt det håll jag önskat.....
Enkelt! :-)

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar