11 oktober 2009

Sen söndag kväll och just hemkommen ifrån Jönköping där jag lyssnat till brorsan, Micke Johnson och Bengt Johansson... NOSTALGITRIPP!! Mysigt.... och mysigt att sitta i bilen i mörkret och regnet och lyssna på musik och fundera över livet. Många tankar som rör sig när jag kör bil och likadant när jag tränar och går promenader.

Fortfarande fantastiskt hes och lite trött men jag blir bättre och bättre och som jag skrev igår så längtar jag verkligen efter att börja träna igen! Har ätit lite idag ihop med mina påsar och det känns bra....
Vet att jag skrev att jag skulle få igång ren kur och det kommer när det kommer :-) Jag har slutat slå på mig själv och berömmer mig istället bara för dom bra saker jag gör och genomför

Har en fin hund vid min sida som jag älskar!

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar