21 oktober 2009

Idag är jag glad över att jag föll tillbaka i gamla matmönster.... faktiskt! Det fick mig att se en kontrast till det jag vill ha! Och jag kommer till insikt lättare och snabbare när jag ser vad det är jag vill och den kontrasten idag var BRA!
Jag faller dit när jag har för mycket annat som rör till det i sinnet..... och det är ju bra att ha nåt att skylla på eller hur?! :-)

Jag börjar reda ut mina tankar och det känns bra och då kommer jag också att kunna fokusera på att välja det sunda framför kontrasten till det :-)
I'll be back stronger than ever! Ny dag i morgon!

Nu ska jag iväg och repa med kören och solister inför helgen, så kuuul!

L

1 kommentar:

  1. Det går att tillåta sig själv att säga att det är att "skylla på nåt", fast jag ser det som att det är en förklaring och är då lättare att förstå.
    Det ger oss kunskap i framtiden också.

    Härligt med kören o solisterna.. kommer att bli en kalaskonsert :-)

    SvaraRadera