19 oktober 2009

Fantastiskt det här med morgnar! Jag hör mig själv säga det och hoppas att jag kommer att tycka det mer och mer.... ;-) Är ju en kvälls och nattmänniska, har jag insett men morgnar kan vara bra dom också...
Idag är det jobb på radion som gäller hela dan och sen sångkurs ikväll och veckan ser ut ungefär likadant med massor av jobb och det är bara härligt! Jag är glad för varje jobbtillfälle jag har med tanke på mitt frilansande :-) Och helgen kommer att bli helt strålande med mina två konserter :-)

Har lite frustration över att jag ännu låtit bli att sätta mig i ketosfasen.... och frågan är hur jag tänker göra.... Jag vill komma igång med träning ordentligt nu och svettas ut en massa skit som ligger i kroppen. Vill hinna med ett pass idag på eftermiddagen och sen prioritera det.
Jag tar min påse och kaffe på morgonen och har sen ätit dagtid, i lördags riktigt bra, igår sådär men jag är glad att jag kan låta bli att småäta och sabba allt raktigenom.

Jag tar EN DAG I TAGET och jag har låååååååååååååångt tid kvar att leva så det är ju många härliga dagar att ta en i taget :-) Den insikten gör mig glad!
Jag är ju en härlig tjej med många kvalitéer och gillar mig själv till största delen och det är ju jag som lever med mig själv 24 timmar om dygnet och ingen annan så det är ju bra att jag trivs med mig själv!
Jag går också till klubben på torsdagar för att ha lite kontinuitet och ser det bara som en positiv sak och ingen piska, också viktigt för mig!

Önskar mig själv en riktigt bra dag med många upplevelser :-)

L

1 kommentar:

  1. Ett härligt inlägg att läsa när jag sitter här o vaknar till för en ny vecka :-)
    Morgnar är ofta rätt sköna, tycker jag. Iallafall när det finns tid att vakna i lugn o ro :-)
    Kram till dig//P

    SvaraRadera