24 oktober 2009

Fredagen passerade utan att jag bloggade.... det försvann i alla tankar och möten med människor.
Nosen är lämnade hos pappa i Boxholm och det känns skönt att veta att hon har det bra där och att pappa och Christina tycker om att hon kommer.
En fantastisk känsla att få uppleva en hund, oj vilken kravlös kärlek.... Kan få mig att bli rörd långt in i själen när jag tänker på hennes kärlek till mig.... och jag får ge henne all min... alltid.... hon säger aldrig nej..... Cindy är fin :-)

Mina tankar är just nu i konserterna jag ska få uppleva den här helgen.... tänk att få stå mitt i en av mina drömmar och få njuta av varje minut, varje sekund, varje ton, varje känsla..... Jag vill vara där till 100% och alla dom som är där och delar stunden med mig är jag tacksam till, både medverkande och publik.
Jag har ett fantastiskt jobb! Jag får möjlighet att dela mina drömmar och det som är så känslomässigt starkt, musiken. Människor kommer frivilligt för att uppleva stunden och det som händer just då. När konserten är över så finns inget kvar att ta på, det enda som finns kvar är känslan av en upplevelse och tacksamheten över att ha fått uppleva den. Och livet består, för mig, av upplevelser.....

Nu ska jag fixa blommor åt dom medverkande, trycka programmet, fixa växel och träna innan det är dags att lägga på facet för kvällen :-)

L

2 kommentarer:

  1. Lycka till. Du och ni finns i mina tankar ikväll. Önskar jag var där men jag har andra saker att uppleva idag.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Njut ikväll och var den där underbara Lisa ... alltså, bara dig själv :-)
    *Kram*

    SvaraRadera