5 oktober 2009

Vilken härlig dag det blev!
Hälsat på brorsan och svägerskan i deras nya hem i Jönköping, vilket fantastiskt hus dom har!
Brorsan skulle iväg och spela och jag frågade om jag kunde hänga med och lyssna på repet, det slutade med att jag var med och spelade hela giget! Härligt! Det är en fantastisk känsla att få spela ihop med min bror och hans musik rör mig djupt....

Har också tagit ansvar för min egen lycka och tagit tag i en relation och det känns så bra nu... vilken lättnad att få lite svar.....

Sen har jag funderat på om det spelar nån roll var jag bor.... kanske dags att flytta.....??

Har ätit lite skinka och keso idag, blev så eftersom jag stannade på konserten, jag behövde energi och det känns helt ok! Får gå in i ketosen tre dagar senare bara och jag är glad att jag avstod kakor och bullar och pasta som erböjds :-)
Jag har slutat slå på mig själv och berömmer mig istället för dom bra saker jag gör... Allt blir så mycket lättare då :-)

L

2 kommentarer:

  1. Du är värd allt berömm som finns. Har du inte lärt dig det.
    Du är är också värd denna resa.
    Heja dig

    SvaraRadera
  2. Tack för att du hejar på! Det gör mig glad!
    Kram

    SvaraRadera