15 oktober 2009

Blev inget bloggande igår och det överlevde vi visst allihop! :-)
Hade en fantastisk dag med två möten: det ena med Tallink inför vår körkryssning i februari där vi var och kollade in båten och det kommer att bli så kul och bra!
Det andra mötet var med medlemmar ur Eric Ericsons kammarkör som jag ska samarbeta lite med när dom kommer hit i november och december och då jobba tillsammans med deras producent och ordna en körclinic, DET ska bli fantastiskt härligt också!.
Ska bjuda in alla körsångare till att delta i masterclass med dom. Härligt med nya möten och människor.
Avslutade kvällen med att äta tillsammans med en mycket god vän och sen se Peter Johansson på Circus med sin Queenshow :-) jag kan bara säga att jag är stolt över att ha fått vara med och putta Peter åt musikhållet när han var ny på banan... Han är bäst! och vilket band! och vilka solister!
Härlig upplevelse!

Vad det gäller kaloriintaget igår så gick det väl hyfsat och jag tar varje dag för vad den är :-)
Ska till kursen idag så får vi se vad som hänt på vågen om nu det är intressant..... Det var ju just det... Jag känner mig mycket piggare och det är det viktigaste :-) och jag tar en dag i taget.
Fick en fråga om jag ska sluta väga mig och det gör jag säkert vartefter, jag vill undvika att vågen styr valet av matintag, jag vill vara sund i mina tankar runt mat och då tror, nä, jag vet att då kommer jag att må så bra som jag ska!
Än så länge så tänker jag väga mig en gång i veckan.... Bara för att ha nåt att mäta efter.... vilket retar mig lite att jag behöver..... ;-)

Mina stavrundor i skogen med min nos är så fantastiska och härliga! Det blev en i morse och det blir säkert en till i em!

L

1 kommentar:

  1. Jag är helt med på vad du menar med att väga dig just nu och det låter sunt att skänka vågen till behövande sen när du varit igång ett tag :-)

    SvaraRadera