9 oktober 2009

Oj, vad snorigt det är idag :-) och det är ju bara en liten förkylning... Solen skiner, jag har gått en prom med min nos och svettats rejält, skönt, tror på att bli av med alla bacillusker genom att svettas ut dom :-)

Ny dag med nya insatser och jag satsar på att dra igång en ren kur idag.... Kommer att funka utmärkt för att jag vill det! :-) Fick dela lite av mina tankar på mötet igår och fick feedback på det idag ifrån kursledaren och det är skoj, fler människor på samma tankespår gör att det flödar massor av styrka och energi åt rätt håll :-)
Fick testa en frukostgröt som kommit på försök, helt ok och lite struktur på den och lite kanel på den, sen så! Härligt med lite tuggmotstånd emellanåt :-)

Idag så går mina tankar till alla mina saker.... Jag vill bli av med dom och ska se till att bli det också... Varför ska jag ha en massa saker?? Det räcker med basic för min del.... Hörde om en tjej som hade hur många badrumsmattor som helst och jag tycker det är fascinerande för det är helt i kontrast till hur jag vill ha det och det är underbart att vi är så olika så att vi just KAN uppleva kontraster :-)
Det finns ju alltid nån som vill ha mina prylar och det är ju också en härlig känsla; det jag vill bli av med vill nån annan ha.
Just nu ska jag ta tag i alla mina ljud och studioprylar som jag vill sälja, dom har gjort sitt i mitt hem :-)

Producerar Karlavagnen med Marcus ikväll igen, riktigt roligt! Gillar att jobba med honom och det är ett skoj program! Idag handlar det just om pengar.....

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar