5 oktober 2009

Åter blå himmel och strålande sol, härligt!

Idag blir det spännande att få i sig den näring och allt vatten. Framför allt behöver jag tänka på när jag ska dricka mitt vatten, haha, det kan vara ett elände ibland när det uppstår brist på toaletter :-)
Har en radiovju, en begr, ett Alla Kan Sjunga jobb i Vårdnäs och kursstart av Alla Kan Sjunga här i Norrköping så det blir att ta fram shakern i bilen och njuta av intaget :-)

I mitt huvud snurrar många tankar om hur jag vill att mitt liv ska vara.... Jag ska ju bara göra det jag vill och när jag gör det så mår jag bra, det har jag lärt mig, även om det ibland kan kännas som obekväma beslut men dom slutar alltid i att jag mår bra.
Igår var jag i Jönköping hos brorsan och vi började prata om att flytta och en tanke slog mig att det kanske är dags att bryta upp och fortsätta mitt härliga liv nånannanstans....
Får se vad jag vill.... ;-)

Nu blir det ett konditionspass innan alla jobb. Nosen är hos husse idag så det är lugnt.

L

2 kommentarer:

  1. Jag älskar läsa dina inlägg. Undra ibland vad som rör sig bakom dem. De är ínspirerande, underhållande, förundrande och ger då och då en knuff så mina egna funderingar går utanför det normala och inkörda spåret.

    Följ hjärtat. Det är ju du som vet vad som är bäst för dig själv.

    Lycka till med allt.

    SvaraRadera
  2. Vill bara skicka dig en stor KRAM! Lycka till m allt! Maria

    SvaraRadera