8 oktober 2009

Förkylningen är fortfarande på retstadiet och jag håller den ifrån mig...
Ska strax iväg till världens bästa friskgymnast, Kenth Bergström, så han får dra i min axel lite. Tänk att jag skulle få ont av allt spelande och dirigerande.... Det var inget jag trodde men jag har väl önskat mig det ;-)

Haft ett härligt möte med Lasse Fredrikson och han ger mig alltid massor av energi att vilja jobba vidare med nya spännande projekt och just nu filar vi på vår Körkryssning i början av februari, det ska bli riktigt skoj!

Rent matmässigt så har jag hållit mig till två påsar om dagen och ätit lite skinka, ägg och keso och det har känts bra, får väl se hur "bra" det har gått när jag går iväg till Viktklubben ikväll.
Det är spännande med viktresor för jag vill inget hellre än att gå ner så mycket det bara går på kort tid samtidigt som jag vet att det är den långsiktiga tanken och görandet som är det enda rätta.
Jag är är i alla fall på rätt väg; jag har tagit ett beslut!

Solen skiner och det gör mig glad och jag har har ett par frustrationer att ta tag i innan lugnet lägger sig i min själ.....

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar