27 oktober 2009

Det är häftigt när dom dyker upp.... änglarna..... Jag tror att dom alltid finns där och när jag slutar att leta efter dom så visar dom sig... Dom är ju smarta.... Ber mig komma ihåg; Önska - släpp tanken - strunta i hur och vips, där är en ängel... :-)

Jag har fått så många härliga kommentarer efter helgens konserter och det känns så härligt. Sitter med ett sån´t där lite fånigt leende framför min dator och läser på "Fejjan" om människors upplevelser av helgen, tittar på några härliga foton och är återigen tacksam ....
"Music was my first love and it will be my last, music are the future and music are the past. To live without my music would be impossible to do, in this world of trouble my music pulls me through"

Fick ett mail från en go vän igår, en vän jag har tänkt mycket på och som är mig kär och jag har dom senaste dagarna frågat efter henne och så ligger det ett mail i min inbox och återigen vet jag att önskningarna slår in. Jag ska ta kontakt med henne så att vi kan uppdatera oss... Hon är en sån där härlig vän som jag plockar upp tråden med där vi slutade senast och allt är bara härligt i konversationen och tankarna.

Idag blir det till att småpyssla en hel del.... Företaget rullar ju på bra och mitt liv också så jag ler, tittar ut genom fönstret och ser att jag har en ny härlig dag framför mig :-)

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar