22 oktober 2009

Äntligen har den stora och märkliga bedövningen efter mitt besök hos tandläkaren släppt..... Oj, oj, vilken upplevelse det är för mig varje gång jag går dit..... häpp!!

Mitt sinne är mycket lugnare och jag har fått ännu en vän i mitt sätt att tänka som lyfter mig vidare :-) Har fått den personen i mitt liv för att jag vill :-) Tankens kraft är så cool!

Jag förstår också nu att jag på vägen här har tappat lite av min självkänsla och det då dragit till mina tankar om vikt igen. Jag har varit på kontrastens väg och det ser jag nu och det för mig tillbaka till vägen att gå att jag är en härlig kvinna som är bara jag och som vill älska mig själv alla dagar intill min tids ände och att det spelar noll roll var jag är rent kroppsmässigt. Har missat att komma ihåg det dom senaste veckorna ju! :-) Det är bara jag som lägger fokus och när mitt fokus hamnar lite i diket så tar det en stund att kravla sig upp och vilken känsla det är att återigen ställa mig där på vägrenen och se framåt med stort fokus och glädjas över varje steg jag tar!
Jag är tillbaka där jag vill vara, med stor självkänsla och kärlek inför mig själv för att jag är precis den jag är idag och för den jag kommer att vara alla dagar oavsett ålder och utseende :-)
Jag är energi och vi vet ju alla vad energi är...... :-)

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar