10 oktober 2009

Jag är helt slut efter att ha plockat med mina grejer, kört till returpunkten och dragit en liten repa på stan för att köpa underkläder... Ingen ork vare sig mentalt eller fysiskt och helt genomsvettig efter den korta promenaden.... Fantastiskt vad kroppen talar om för mig att jag behöver lyssna på den och göra som den säger; är kroppen trött; vila!
Jag köpte lite kyckling som jag vill äta ikväll för att få lite energi och det känns helt ok :-) och så ska jag dricka massor av vatten....
Längtar efter att fortsätta träna och det kommer när det ska...

Allting är som det ska vara :-)
och med vetskapen om min hjärnas kapacitet och funktion..... ;-)

L

2 kommentarer:

  1. Jag är övertygad om att din "rensning" kommer från känslolivet.. nånting som förändras eller som du vill ska förändras =)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Petra. Jag har varit med om förändringar som styrde både det ena och det andra.
    Lycka till med alla beslut.

    SvaraRadera