18 oktober 2009

Hemkommen ifrån Skåne och ska strax iväg för repetition och sen en annan repetition och så välgörenhetskonsert i Matteus ikväll, ska bli roligt!

Har suttit i bilen på vägen hem och kommit på en massa olika saker som jag vill att Marcus ska skriva sångtexter över.... ämnen som ligger mig varmt om hjärtat och som jag vet att han kommer att tolka strålande. Ser verkligen fram emot det här samarbetet!

Haft en häftig diskussion med en person idag och det fascinerar mig mycket hur jag går igång men ändå kan hålla mig lugn och saklig i en diskussion idag. Jag är den förste att lägga mig på rygg om jag känner att det är den enda vägen att gå för att få personen att överhuvudtaget lyssna på mig..... Helt prestigelös och det spelar mig ingen roll om jag har rätt eller fel.... det enda jag önskar är att personen ifråga lyssnar på mina tankar över vad som händer.
Kändes som att det funkade men lyfter fortfarande på ögonbrynen när jag tänker på hur jag beter mig i vissa situationer..... Känslan av att bli allt annat än respekterad är ganska så stark och drivande för att jag ska vilja att personen lyssnar på mig......

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar