5 oktober 2009

Det har varit en lång och innehållsrik dag... Sjungit med en massa härliga människor och lyckats få ihop tiderna riktigt bra :-) Tack vare lite god hjälp också!

Träningen gick över förväntan och jag har fått i mig påsarna och vätskan så det känns bra.

Har idag läst en gammal konversation som jag haft via mess med en god vän och inser att vartenda ord som tidigare är sagt är utan vikt när jag kommer till nuet.... Vad är dom orden värda som sas i går, i förrgår, förra veckan eller förra månaden? Vad är dom värda när det är så att varje gång jag möter vännen i fråga så är det första gången jag träffar personen igen? Då är ju bara orden i nuet värda nåt.... Och nuet flyttar ju på sig hela tiden.... Vad är ord som redan är sagda värda?

Har precis för fjärde dagen i rad motat ett migränanfall.... Undrar varför jag har önskat mig dom? dom brukar jag bara ha högst ett par ggr per år......

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar