26 oktober 2009

Måndag morgon och jag samlar ihop det som är kvar av mina ömma axlar efter den här fantastiska helgen... Värt varenda "ont" för det har varit en underbar helg! Att få vara mitt i min dröm....
Jag känner bara tacksamhet och glädje idag och det är en ny känsla efter att ha avslutat en produktion. Tidigare blev så otroligt tomt efteråt och tiden för bekräftelse var slut och jag kastade mig in i nästa projekt för att återigen få bekräftelse men nu är det annorlunda.... Jag har fått fylla på istället för att dräneras och det är en så skön känsla :-)
Jag ska alltid bära med mig upplevelsen av den här helgen, av musiken, av alla härliga människor jag har fått jobba med.
Jag ser fram emot den här veckan när jag får tacka alla som medverkat, det är en så härlig del av det här jobbet och upplevelsen :-)

Jag har så mycket jag är tacksam för och mitt liv blir som jag önskar för att jag hela tiden gör val att må bra och jag får dagligen bevis för att det fungerar; önska - släpp tanken - strunta i hur.

Nu blir det en stavrunda med en skenvalpande vovve, jösses vad hon kan pipa och låta förtvivlad.... ;-) Sen intervju för Näringslivstidningen, skoj, och sångkurs ikväll.

L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar