4 oktober 2009

Söndag och det kryper lite i mig..... Lite rastlöshet har infunnit sig så jag städar och plockar och ska iväg en stund här sen. Rastlöshet är nåt intressant, rast - lös - het... Handlar det om att jag tycker att mitt eget sällskap är otillräckligt? Att jag vill ha ny stimulans till det jag redan har? Att jag tycker det är lite jobbigt att vara ensam? Kan ju visserligen vara rastlös ihop med andra människor också så det handlar ju om att jag behöver tillfredsställa mig själv och min hjärna...

Och vetskapen om att min hjärna är så lojal så den gör allt för att tillfredsställa mig och mina tankar ligger långt fram just nu och det är en bra trigger för mig.

Pulverdags innan jag fortsätter röja lite!

L

1 kommentar:

  1. Hmm det kommer säkert av att du vet att du inte får.....äta. Då blir du rastlös för att få något i händerna som gör att du inte stoppar något i magen förutom det du har planerat för.
    Lyckat till

    SvaraRadera