20 oktober 2009

Oj, vad sängen är skön på morgnarna! Varmt och mysigt och härligt med en go vovve som ligger och snarkar och som jag får väcka :-)
Radio idag också och ännu en intervju för en tidning inför helgen vilket känns väldigt roligt :-)
Härligt att jobba tillsammans med Marcus!

Är trött i hela kroppen och knoppen och det beror mest på för lite sömn och utebliven motion... Balansen mellan att jobba och det privata blir lite sne ibland (för att jag tillåter det) och just nu är det rätt mycket övervikt åt jobb och mindre fokus på mig själv vilket ju bara är vad det är...

Inget fokus på att fixa matläget just nu så det får vara tills jag har styrt upp min tid till att bli så bra som möjligt och jag behöver verkligen prioritera träningen för jag mår så bra av det! Har fyra dagar ledigt nästa vecka och då blir det mitt nu! :-)
Märkligt att vi människor väljer det som är mindre bra för oss när vi VET att det är just mindre bra... Den mänskliga hjärnan, själ och sinne är verkligen nåt spännande att utforska och jag vill utforska mycket för att komma ännu närmare min egen sanning.

Uttrycker till människor som "fattas mig", att jag längtar efter dom, att dom gör det och att jag tycker om dom och det är också skönt att kunna göra det. Sen får människor runtomkring mig ta mig som jag är och själva göra val om dom vill att jag ska finnas i deras liv eller inte.

Behöver också ta mig an den stundande julkonserten som blir i Linköping vilket känns som ett riktigt roligt projekt! Snart är det ju jul igen.... hej hopp! Själv funderar jag över att helt skippa julen och sticka iväg utomlands.

Lasse och jag har dragit igång hemsidan för "Körkryssningen" och vi kommer att blogga där om vad som pågår i projektet. Titta gärna in där www.korkryssningen.se

L

1 kommentar:

  1. Hmm är lite sugen på kryssningen. Tror ej att den ryms i tidsplanen men man vet aldrig.

    Vill också säga att i ditt braiga fmprogram så pratades det om svenska texter. Jag har hörde senast i söndags att jag fick ett pluss för svensk text på sångerna. Det är nog kanske underskattat att sjunga på svenska.

    Ha det gott
    /Peter

    SvaraRadera