7 oktober 2009

Två telefonsamtal innan klockan nio från goda vänner och ett mess från ännu en härlig människa gör att min dag har börjat bra! Känner mig lättare till sinnet även om jag har en liten begynnande förkylning men den tänker jag ignorera.
Blir ut och stava med vovven här strax för sen är det sjunga som gäller för resten av dagen.

Har ett begrjobb här och började rota bland mina noter för att hitta rätt sång och fick lite hicka... Ibland så snurrar dom anhöriga till det med sångerna och blandar friskt ihop tonsättare med fel diktare osv och då får jag lite hicka och tänker; hoppas det här är rätt sång nudå :-)
Så nu har jag googlat och det får bli Under rönn och syren av Topelius trots att dom anhöriga önskat Under hägg och syrén.... ;-)

Pulver med kakaosmak till frukost och en kopp kaffe och lite vatten, så nu är jag igång!

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar