30 oktober 2009

Fredag morgon och jag ser fram emot en innehållsrik dag. Först en promenad med en god vän, sen radion och så kommer mamma i eftermiddag. Vi ska passa på att hälsa på brorsan i Jönköping i morgon, mamma vill se deras nya hus så det ska hon absolut få göra :-)

Var hos pappa igår och hade långa och givande samtal om både det ena och det andra. Jag såg ju filmen "The Secret" i förrgår och jag kan bara säga: bring it on! Jag tror stenhårt på det tänket sen ett drygt år tillbaka och för mig är det den enda rätta vägen att gå och jag får dagligen bevis för att det fungerar :-)

Brände över 600 kalorier på gymet igår kväll också, fantastiskt skönt! Jag avstod från att gå till Cambridgekuren och prioriterade pappa och träning. Ska skriva till Caroline idag och förklara :-) Det härliga är att jag kan ju ändra mig hur många gånger som helst och har full rätt till det :-)

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar