31 oktober 2009

Sovit i Karins rum inatt för mamma har sovit i mitt. I morse när jag vaknade så fick jag lite den där känslan som dyker upp första natten man sover i sin nya lgh, lite förvirrad men glad :-)
Cindy var nog också lite förvirrad för hon tassade runt här i morse men det kanske mest berodde på att mammas hund, Milou, var på g ;-)
Det är en härlig liten blandras med hur mycket energi som helst och både Cindy och jag tittar förundrat på honom och undrar hur han orkar....

Relationer är något som jag funderar mycket över just nu och det enda jag kommer fram till, både med egen tankekraft och med hjälp av goda vänner, är att jag kan möta det som känns besvärligt med kärlek, acceptans och lugn. Fokus på att det ska kännas bra för allt ligger hos mig....

Ska leda Hedvigskören i eftermiddag och det ska bli roligt! Innan dess fram och tillbaka till Jönköping till brorsan.
Ser fram emot en fin dag!

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar