28 oktober 2009

Det här lilla krönet leder upp till en riktigt seg och lång backe på Cindys och mina stavpromenader. Det är så fantastiskt vackert där nu och jag insåg att jag går på en bädd av död.... löven har lämnat sitt liv, bildar en matta på marken av död som sen återigen leder till liv och jag är med och bidrar till att död blir till liv genom mina steg...
Solen visar mig vägen och vinden ger mig tankar om en ny härlig vår där livet återvänder....

Allt är energi.... den tanken är stor och härlig och jag funderar över kärlekens energi och inser att det är den ultimata energin.... jag vill uppleva den ultimata energin på alla sätt i mitt liv.... och eftersom jag vill det så gör jag det :-)
Ska snart repa inför konserten den 7 nov och det ska bli roligt att spela med Fredrik :-) vi har bara mest pratat i radio osv och nu ska vi äntligen spela tillsammans. Ser jag verkligen fram emot :-)

Ska fika med en god vän i eftermiddag också och det är alltid roligt att träffa honom och utbyta livstankar, gillar honom massor :-) och som avslutning på kvällen så ska jag iväg och överraska ett gäng med tårta....

L

1 kommentar: