3 oktober 2009

Fantastiskt trött efter att ha flyttat grejer i 4 timmar.... får räcka som motion idag...
Känns som att alla energi är slut och jag minns den här känslan från förra gången jag gick på pulver, tog helt slut och ville bara sova dom första dagarna.
Sugen på att äta helt klart men det blir det inget med! Ska igenom den första veckan, det bara är så... för att jag vill!

Det får bli lite soffläge ett tag här nu och sen ska jag plocka med lite grejer.
Inser att jag tycker mindre och mindre om att ha saker... Vad ska jag med dom till?? Jag kan inget ta med mig dit jag går och om jag behöver nåt så får jag väl se till att låna det när det blir läge.... Vad ska jag med saker till? Dom triggar ju bara mitt ego....
Varför köpa dyra prylar och ställa i mitt hem? Bättre att sälja dom och använda pengarna till att uppleva saker...
Ska ta och inventera vad jag kan göra mig av med....

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar