25 maj 2010

Samverkan

Universum samordnar hela tiden till det bästa och idag har bevisen på det varit så fantastiskt påtagliga :-) Jag har flera gånger under dagen slängt iväg mitt största leende i min ensamhet när jag fått ett litet tecken och sen i efterhand sett att det var en samverkan från universum för att det skulle bli perfekt! När jag är i mitt vortex och går i tro och i "jag har redan det jag önskat mig" så blir det så..... Det handlar mycket om att släppa kontrollen, "ge upp" och sen strunta i hur det hela ska gå till...
Allt går min väg just nu och det kommer att fortsätta att vara så för alltid för jag har gett "Lagen om attraktion" en stor plats i mitt liv och det är min ledstjärna :-)

Och idag var en perfekt dag att berätta för mina vänner att jag har ett förhållande :-) Det känns stort att kunna dela det med "hela världen" och att just jag skulle få chansen att möta mitt livs kärlek och det mitt i livet.... Jag är så tacksam för mina önskningar, för min tro på LoA och för den man jag får älska och som älskar mig...
Hela mitt liv går i det positiva känslornas tecken och det fylls på mer och mer och mer....
Jag är lycklig och jag har släppt allt motstånd :-)

Mina goda samtal med min änglavän ger mig så mycket kraft, energi och styrka och det känns som att jag fysisk expanderar och tar hur mycket plats som helst på den här jorden och jag tror att det faktiskt är det som händer; jag expanderar och tar mer plats vilket är en grymt härlig känsla!

En koltrast följde mig idag på en telefontråd ovanför mitt huvud i motionsspåret .... jag stannade upp och den trippade ovanför mitt huvud på den smala linan, sjöng inget och lyfte snart för att landa i ett träd lite längre bort... och där sjöng den om den där morgonen som vi alla älskar.... Koltrasten sjunger om förändring och förändringen är här i allra högsta grad....

Livet är här och nu..... :-)

4 kommentarer:

  1. Jag är så glad för din skull vännen!

    Kram/Gittan

    SvaraRadera
  2. Det var säkert "din" koltrast jag hörde för en stund sedan vid Åbackarna. Han var vacker och han sjöng för livet "Här och nu".

    SvaraRadera
  3. Fint skrivet Mahgan!

    Igår hörde jag en som sa: Tankens kraft är ute!
    Det står alltså inte med på innelistan längre och därmed funkar den inte!

    Oh my, tänkte jag, så skönt för mig att jag förstår och vet innerst inne (och lite till ytan) att det är den enda 'lag' som skulle behövas i världen och att den för evigt är 'inne'!

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera