11 maj 2010

Gå åt mitt håll....

Jag har en person i min närhet som är en stor kontrast till det jag vill ha i mitt liv... Hon kommer att finnas här länge och jag ser henne med andra ögon idag än tidigare. Hennes ord till mig kan ibland kännas som ett knytnävsslag i magen och jag får det helt utan anledning... Eller kanske inte... Jag har ju ändrat min livsfilosofi dom senaste åren och hon vill inte gå med....
Hon är kvar i det hon alltid har varit och tidigare har jag accepterat och också varit i samma vibration som hon men nu har jag gått till mitt vortex och därför blir gapet mellan oss större än nånsin...

Jag kan aldrig önska åt någon annan människa och jag kan aldrig ändra på en annan människa och det har jag accepterat och insett och respekterat.

Jag önskar mig under dagen att få prata med min underbara änglavän och som på beställning ringer hon mig och vi har ännu ett av dessa ljuvliga samtal som leder mig vidare i det här underbara som kallas livet. Hon påminner mig om att när jag får orden till mig av den här personen så kan jag bara ta det för ett uttalande och tacka för att hon återigen påminner mig om vilken väg jag vill gå och var jag vill vara i livet; i min vortex. Tack vare att hon är ur sin vortex så får jag uppleva en kontrast och istället för att gå ur min så kliver jag ännu lite längre in i min och går till det ställe där jag vill vara, i kärleken...
Jag sätter henne också i hennes bästa och när nästa samtal kommer så tar jag med mig den bilden och framför allt känslan och går dit jag vill vara.... När hon är redo så är hon välkommen hit, hon är välkommen till min värld.

Jag tittar på min senaste underbara relation och ser att vi är i samma vibration och att vi bägge vill vara i samma vibration och det enda vi gör, just nu, är att ha lusten och kärleken som förtecken, vilket gör att vi helt naturligt och självklart är i samma vibration. Det får mig att ännu en gång bara konfirmera att när jag vill andra människor och dom vill mig så är vi i samma vibration och att gå tillsammans, hand i hand, på den vägen skapar bara lycka och ännu mer kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar