14 maj 2010

Bilder

När jag pratar med människor och dom berättar händelser för mig så gör jag mig alltid bilder i mitt inre, dom dyker upp spontant. En del bilder blir helt galna, andra vackra, några kanske helt verklighetsriktiga och några enbart fantasi.
När jag då och då får uppleva verkligheten till en del av dom bilder jag gjort mig så kan det stämma till viss del medan andra bilder är helt fel och det är ju strunt samma vilket det blir.
Funderar ibland på vad som då är verklighet och fantasi...? Dom bilder jag gör mig är ju mina och min verklighet och det tills jag får se det som är den riktiga verkligheten, frågan är ju då vad som egentligen är verkligheten? Mina bilder kan ju vara min verklighet hela livet ut dvs om jag aldrig får uppleva den riktiga verkligheten.... vad nu det är... ?

En bild säger mer än tusen ord.... Säger då tusen ord mer än en bild?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar