16 april 2010

Rörd...

Jag får uppleva så mycket positiv energi i mitt liv.... jag möter hela tiden människor som säger bara bra och härliga saker till mig och alla dom samtal jag har är goda, enbart goda... Jag får höra att jag bidrar till att andra får uppleva sina drömmar... Vilken känsla att få ta emot sådana ord...
Jag har sällan tvivlat på att jag är i mitt vortex nästan 24 timmar om dygnet och jag börjar se att jag verkligen är det och jag är så tacksam för att jag har kommit på grejen med att kunna leva ett gott liv 24/7....

Jag minns knappt när jag mådde dåligt senast.... Eller när jag snöade in på en dålig tanke.... det är som bortblåst och det är absolut inget jag längtar efter .... när jag känner den här andra underbara känslan så vill jag bara var i den och jag inser att jag verkligen ÄR i den.... Jag har fattat grejen och hittat känslan....

Jag delar med mig både medvetet och omedvetet av det jag hittat och ett bevis på den omedvetna sidan är den här dikten jag fick idag:

En del människor
griper tag i mitt hjärta
tar sin självklara plats
utan att ens veta om det

En del människor
förvinner aldrig ur min tanke
eller min själ
trots att jag ibland velat

En del människor
kan värma upp en hel värld
För att de mår bra
- om så bara för en stund


Jag är rörd......

1 kommentar:

  1. Oj, vad fint.
    Jag tar med mig de orden och din blogg under de här dagen som består av mycket plugg men också förväntan inför morgondagen... ;-)

    SvaraRadera