24 april 2010

Min tur...?

Jag är en mycket stolt och glad syster till mina bröder och jag har idag fått uppleva en av dom som hade releaskonsert för sitt samlingsalbum och det med fullt band, kanonljud och ljus och mycket folk i publiken :-)
Det är en väldigt speciell känsla att få sitta i publiken och se min älskade bror stå där uppe på scenen med sin gitarr och spela sina egna sånger och tala om det som ligger honom varmast om hjärtat (förutom hans familj förstås ;-) Han riktigt lyser och jag ser att han mår gott när människor efter konserten kommer fram och berättar om betydelsen av hans musik dom upplevt i i sina liv...... Mycket kärlek och värme till honom....

Jag får möta en person som s a s "tar mig på sängen" med att vara så mycket i sin energi och som så tydligt kan känna av vad jag känner och jag blir helt paff.... aldrig upplevt tidigare..... Han säger att jag låter trött på rösten och jag lyssnar och letar reda på varför och hittar svaret och är ärlig och säger det.... Han säger att jag på noll sekunder tappar fokus på honom och jag känner att det är helt sant och jag blir rörd över hans känslighet..... han säger också att det beror på att jag är så öppen att han lätt kan känna av...
Det är en ny upplevelse för mig; en person som "tar kommandot" i min energi..... Jag är bara tacksam och det med stora bokstäver..... En fin person..... som jag släpper in lite till......

Jag önskar mig en vacker plats.... jag har ingen bild av var men jag får den ändå till mig i energin......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar