29 april 2010

Mitt ljusaste

Jag sätter mig själv i mitt ljusaste och det utifrån mitt vortex och jag sätter dom människor, som jag kan uppleva som långt ifrån min vibration, i sitt ljusaste och när jag gör det så finns det bara ljus.... inget som helst mörker....

När jag känner och tänker på en människa som jag ska möta och som jag kanske tidigare har haft lite jobbigt med så gör jag mig en bild och känsla av den personen i sitt allra vackraste, trevligaste, varmaste och ljusaste. Den bilden och känslan finns sen hos mig som det senaste jag upplevt av personen i fråga vilket gör att det är den känslan jag tar med mig när jag möter personen nästa gång. Då blir mötet något helt annat än tidigare. Universum känner och hör den senaste känsla som senaste lämnade min energi så jag är varsam om det jag "släpper" iväg....

Tänker på att bli förälskad; den mannen som jag får känslor för sätter jag ju i sitt allra ljusaste och bästa all tid både i sinne och hjärta och det enda jag möter är just den mannen; han är sitt allra vackraste och ljusaste varje gång jag träffar honom. Jag gör honom och när det gäller förälskelse och inledningsfasen till kärlek så är känslan och tanken lätt att hitta.
Att hitta samma känsla för personen som jag träffar ofta och tjafsar med är det ultimata i det här för mig.... Att låta den personen vara sitt vackraste och ljusaste jag samtidigt som jag själv är det, DÄR finns kärleken... öppen, ren och kravlös...

Jag gör dig och du gör mig.... vi speglar varandra och när kärleken är den starkaste energin så är vi alla i vårt ljusaste all - tid...
För jag är kärlek precis som du....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar