13 april 2010

En vacker dag



Min tisdag blev en dag med vackra upplevelser....
Fick återigen uppleva en underbar ansiktsbehandling med vackra, mjuka händer som arbetar sig fram över mitt ansikte för att hålla mig vacker... så njutbart.....

Tog med mig hundarna och åkte till det vackra naturreservatet på Djurö.... isen ligger fortfarande kvar även om den har börjat smälta och jag såg mina första blåsippor för i år. Lortgrisen Eskil fick vårfnatt, sprang som en tokig och rullade sig i allt han kom åt, underbart att se! Cindy och jag tittade storögt på..... Skönt att Eskils matte älskar smutsiga barn och hundar :-)

Att se en människa i och som sitt vackraste jag är något härligt... Att tala till en människa som jag satt i sitt vackraste jag men som fortfarande är kvar i en lägre vibration gör henne fortfarande vacker men onåbar..... Jag talar till det vackra men det landar än så länge hos den onåbare..... Jag behöver bara inse det och sen fortsätta se henne i sitt vackraste jag....
Det är ljuvligt; alla människor är vackra :-)

Jag har fått höra vackra ord om mitt jag;"- Det är du och Jesus...", "- Du är ovanlig... på ett positivt menat sätt...", " - Du, jag gillar verkligen dig...."

Dom vackraste orden idag:
Jag ber dig
Låt din hand
Få mig att darra

Jag ber dig
Rör mig

Jag ber dig
Låt din hud smeka mig

Smek mitt inre
Smek min kropp
Smek mig

************

Min vackra lägenhet finns någon annanstans.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar