3 april 2010

Pay it forward

Jag känner sån kärlek till dom människor som finns runtomkring mig... Den känslan är så rak, obruten, varm och ärlig och jag vet att det handlar om att det jag sänder ut får jag tillbaka och jag sänder ut det helt kravlöst....

Det finns så många sköna människor :-) Alla bidrar till min livsväg och jag har en godisskål att plocka ur, en skål som alltid är fylld upp till brädden, en del godbitar finns det många av och andra är mer sällsynta och alla smakar fantastiskt! Det händer att jag plockar bort bitar och emellanåt så lägger jag till en ny bit så att blandningen alltid är perfekt...

Jag kan bara hoppas att jag talar om både i ord, handling och känsla för alla i min skål att dom är värdefulla och smakrika och att jag är tacksam och glad för att jag alltid har min skål tillgänglig. När jag svämmar över av kärlek så vill jag bara ge och ge och jag känner mig lycklig och lätt som en fjäril i min känsla... Känslan är så stark så att jag blir rörd när jag sitter här och skriver .... jag är i min vortex och jag upplever, njuter och lever :-)

Om jag kunde skulle jag förpacka den här känslan i små vackra burkar, göra varje burk speciell och ge den till alla människor jag möter.... källan skulle aldrig sina..... och innehållet skulle gå att dela med sig hur många gånger som helst ifrån den som en gång har fått en burk med det här innehållet :-)

"Pay it forward....."

1 kommentar:

  1. Din positiva kraft går rakt igenom min datorskärm!

    Glad Påsk, vännen.

    SvaraRadera