25 april 2010

Faller fritt




Känslan av att falla fritt infinner sig... En hisnande härlig känsla helt utan rädslor.... bara en fantastisk frihetskänsla.... glädje, tillfredsställelse, uppskattning, kärlek, klarhet, ett sjungande hjärta, lättnad, energi, en frisk kropp, välmående, kraftfullhet, säkerhet, godhet, tillit, trygghet, optimism, jag kan göra allt, jag låter människor vara, bra saker händer, jag är i mitt flow, jag känner lätthet i livet, jag vill vara här, känslan är helt naturlig, inga begränsningar, jag vill göra mer, jag älskar livet, jag älskar mig själv, jag älskar mina närmsta och min fiende, jag får det jag vill, jag tänker bara på bra minnen, jag är hel, jag är stark, jag vet hur jag vill styra mitt liv, jag är fokuserad, jag känner att tiden är min, jag är utan motstånd, jag känner mig trygg, jag kan göra vad jag vill... jag älskar den här upplevelsen :-)

Jag släpper taget om allt och faller fritt i stor trygghet... och känslan är att jag faller både uppåt och neråt.... det är kanske mer en känsla av att flyga fritt... flyga fritt i ljuset.....

Jag upplever ren och sann kärlek....

"I wanna free fall out into nothing, I'm gonna leave this world for a while"
And I'm free, free falling, falling, Now I'm free, free falling, falling" (John Mayer)

Jag är i mtt vortex......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar