4 april 2010

Allt....

Jag hör mig själv säga: "- Och inget kan jag göra......"
När jag säger det så känns det vid det spontana ögonblicket just så.... det får gå en stund och jag inser att min sanning är en annan: Jag kan göra precis det jag vill och jag kan göra allt som någon annan människa innan mig har gjort, det handlar enbart om min mentala inställning till situationen jag blir ställd inför. I den tanken så får jag en enorm styrka och energin samlar sig till en positiv strid och är redo att ta itu med uppgiften.
Jag känner ingen rädsla, försiktighet eller tveksamhet, jag känner kärlek, energi och möjligheter!
När dom känslorna är i spel fullt ut kan ingenting stoppa mig!

Energi föder energi.... jag är energi, alltså fylls jag hela tiden på när jag låter energin vara min ledstjärna...

Jag kan göra hur mycket som helst och jag kan göra allt!

1 kommentar:

  1. I dag är jag i mitt vortex, Lisa! Har gått en skön promenad i Abborreberg, lyssnat på bofinken och druckit kaffe i vårsolen.

    Lugnet och friden var obeskrivlig.

    SvaraRadera