6 december 2009

Säg det igen

Du gjorde det igen, alldeles nyss, du sa det där man aldrig får säga
Du sa det till mig, det outhärdligt, hänsynslöst förbjudna
Du sa: Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig

Du la din hand på min rygg, jag vände mig om och du gjorde det man aldrig får göra
Du strök min panna med stora, varma, sträva, trygga händer och sa:
Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig

Så säg det igen, säg det igen, säg det igen....
Jag vill höra så säg det igen, säg det igen, säg det igen, säg det igen, säg det igen

Nu blir jag aldrig mera fri, nu har du mig fast
jag kan aldrig nånsin leva förutan
För du sa det till mig det jag längtat hela livet att få höra
Du sa: Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig

Säg det igen, säg det igen, säg det igen......
Jag vill höra så säg det igen, säg det igen, säg det igen, säg det igen, säg det igen

(Lisa Nilsson)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar