11 december 2009

Bokstaven o...

Fick i uppdrag att hjälpa en av radiometeorologerna att få ordning på sina o:n.... Hon är skånska och drar o:na åt y-hållet så lyssnarna har reagerat över att det låter konstigt.... Märkligt att människor sitter och hänger upp sig på såna saker istället för att lyssna till den fakta som levereras.... Hon var verkligen villig att lära sig att säga nån sorts rikssvenskt o och det kommer att funka jättebra för henne :-) Ska lyssna och utvärdera efter hand....

Gjorde mitt första jobb åt BETA i Sthlm ikväll och det gick hur bra som helst! En företagsfest med en massa IT-killar och deras respektive... Alla nöjda och glada :-)
Mycket bilkörning och det är helt ok, funderar mycket när jag kör bil.

Hunnit med att träna ett bra pass igen och har sen ätit ganska kass idag och det är ok för jag känner att det är kass och väljer något annat i morgon :-)

Och jag fortsätter att älska utan att säga något....

1 kommentar:

  1. Stockholm tor är lite längre än Link-Norrk tor x 2. Fast det tyckte jag räckte idag då det inte var helt tort.
    Ha en bra lördag :)

    SvaraRadera