7 december 2009

Längta

Ett mycket vackert blomster från kursdeltagarna :-)

Kroppen var trött i morse och det förstår jag efter tre intensiva dagar med jobb så det blev ett par timmar på gymet vilket gjorde gott både till kropp och till själ. -800 och min små sms till P är glädje varje gång :-) Gott att ha en sparringpartner...
Kroppen fick sig en omgång hos friskgymnasten också och det är bara att tacka för hans hårda nypor.... det är pina till en början och släpper det helt plötsligt...

Avslutning på Alla Kan Sjungakursen ikväll och det var mycket värme och glädje! Vilket härligt gäng och dom har verkligen utvecklats och som dom själva säger; gått steg 1 i körsång :-) Hoppas att många av dom fortsätter till andra körer.
Jag är glad att få vara en liten länk till att ge dom lust att fortsätta med den härliga friskvården körsång.

Jag längtar mycket just nu..... och är tacksam för att jag har någon att längta till och att jag får längta.... Jag säger ofta att jag längtar efter honom och det är skönt att få säga det...
Vad händer med min längtan när jag får det jag helst av allt önskar mig; att min längtan ska finnas hos mig alltid.... försvinner min längtan då?
Precis nu när jag skriver så slår det mig att jag nog hellre skulle vilja säga längtar till istället för efter...
Efter; då ser jag ryggen på den jag längtar efter och jagar min längtan
Till; jag ser en öppen famn och min längtan är också öppen och möts med kärlek

Lille Gotti är tre dagar ung nu.... och han är världens sötaste.... faster längtar efter att få träffa honom snart :-)



1 kommentar:

  1. Längta till låter vackert!

    Gotti är ju en goding, förstår att du är stolt faster :-)

    SvaraRadera