25 december 2009

Jag är kär

Jag är kär och jag säger det gärna högt! Han är den vackraste jag sett, han vill ha närhet och jag får ge honom all min kärlek och han ger massor av kärlek till mig bara genom att vara och när jag är med honom så står tiden still... Det finns bara han och jag.... Än så länge den kravlösa, fantastiska, äkta och vackra kärleken... Jag vet att den finns och jag får uppleva den... så tacksam!
Och hans pappa är härligt glad över napphållaren som blev en lyckad present från mig ... :-)

Tog mig hem i kväll i ett ruskigt snöväder och jag kom hem för att jag ville och för att jag satte fokus på att jag skulle ligga här i min soffa, njuta av att vara hemma igen, träffa min combo och få blogga lite och se, här är jag :-) Passade på att lyssna till Karlavagnen som vi bandade förra veckan och det kändes riktigt mysigt, blev ett bra program och det är så skoj att jobba med Marcus, jag gillar honom verkligen :-)


Vad vill jag? Vad känner jag? Kom jag fram till ett lyckat resultat? Tror jag att jag är färdig?
När jag har besvarat dom frågorna så blir allt glasklart ....
Så jag ger mig tiden att fundera över svaren och jag ser fram emot att höra mig själv svara så högt och tydligt....




1 kommentar:

  1. Jag kan tala om att vi också har blivit kära. Ungefär i en person i samma ålder. Underbart.
    Mer kommer så småningom.
    Kram

    SvaraRadera