10 december 2009

Punktering

I morse när jag skulle ut med nosen så tänkte jag att jag kollar upp mitt högra framdäck som har släppt lite luft och den här gången var det nästan platt! Jaha, mitt tankesätt fick mig att direkt köra till däckverkstaden, lägga på charmen, önska mig att få det fixat på direkten och det blev som jag ville :-) Härlig kille som fixade det på en gång och för en struntsumma. LoA funkar! :-)

Blev fotograferad för en artikel om julmusik i NT idag och jag skrattade gott med fotografen :-)
Fotografer är härliga för dom hittar alltid en massa sköna vinklar och vill ha med både det ena och andra så idag har jag stått I en gran! Ja, I en gran..... :-) Tror det blev bra bilder.... Gjorde sen intervjun om julmusik via telefon.

Gjorde mitt sista "Lokal Musik" för i år och det var en lite roddig intervju... har en massa klippjobb framför mig....

Träning förstås och det blev sent ikväll, ska bli intressant att se hur och om det påverkar min sömn...

Och dom dagliga goda samtalen som jag önskar mig får jag uppleva och det är så härligt :-) Idag fick jag tänka efter ordentligt och formulera mig och fundera vidare vilket är så utvecklande...

Jag fortsätter att älska.... det enda jag kan göra...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar