8 december 2009

Konsert

Sent hemkommen från konserten i Skänninge vilken var ännu en härlig upplevelse :-) Konsertens innehåll ger människor det människor vill ha och jag satt och tänkte att det är skönt att bara få vara del i att ge till människor som njuter av julen, musiken och artisterna... Marcus Ubeda gav mig kvällens rysningar med sitt solonummer, det tillsammans med vår "Immanuel" med Rhonda som solist....
Vi fyra tjejer i bilen har haft två härliga resor t o r till Skänninge idag.... tänk vad skratt är befriande! Tack tjejer!
Och tänk att jag återigen får stå framför engagerade körsångare som sjunger julsånger så taket lyfter sig :-) Jag är verkligen priviligierad.....

Hunnit med att träna idag också -1000 kcal.... Fick lite hjälp på gymet idag av samtal under dom sista tio minuterna på cykeln vilket var strålande, bara att trampa på :-)

Nosen sover redan.....

Vems behov går i första rummet....... ?

3 kommentarer:

  1. Immanuel kommer sedan första gången jag sjöng den att alltid finnas i en speciell plats i hjärtat.

    SvaraRadera
  2. Oh, vad härligt...

    Har ni sjungit Immanuel i år? Var ju med och sjöng den i Hedvigs kyrka förra året. Underbart!

    Jag håller med om att den har en speciell plats i ens hjärta!
    //Maggan

    SvaraRadera
  3. Immanuel, Lisa och Rhonda har funnit plats i mitt :-)
    Tack själv Lisa, det är så underhållande med hela resan :-)

    SvaraRadera