11 mars 2010

Upplevde en helt fantastisk dag igår på 100% oktan :-) fick lyssna till klättraren Fredrik Sträng, vilken kille! Snacka om att välja att göra det man vill, han klättrar, bestiger berg efter berg o söker ständigt nya utmaningar.
Tobbe Trollkarl visade oss hur vi kan använda kroppsspråket till vår fördel o idag har jag faktiskt tagit i hand på ett nytt o medvetet sätt :-)
Thomas Gustafsson pratade om fokus o det var en väldigt speciell känsla när han visade upp sina OS-medaljer... Så mäktigt o magiskt...
O vilket fokus den mannen kunde uppbringa i sin mest aktiva tid, imponerande.

"Du vann idag!" Det skrev en av cheferna till mig efter min energiboost som jag höll i o det kändes jättehärligt o nu vet dom äntligen hur jag jobbar o vad jag har att erbjuda :-) Alla Kan Sjunga!

Har ikväll äntligen fått träffa min goda vän som jag bara chattat o pratat i telefon med, ett härligt möte, en varm kram o så kändes det så bra! Fantastiskt att kunna skapa en relation på det sätt vi gjort o så känns det så rätt när vi ses :-)
just nu fixas det med kläder, väskor, incheckning via datorn, samtalas om bil i morgon bitti o det ligger förväntan i luften o det känns mysigt :-)
Jag har klart minst resväska! No surprise.... ;-)

Herkules är en fantastiskt vacker dalmatiner... :-)

4 kommentarer:

  1. Du kan ju köpa en väska till när du kommit ombord och fylla den med resminnen =)

    Kraam!

    SvaraRadera
  2. Ahhh härligt att det gick så bra för dig. Du är bäst när det gäller.

    Lisa min vän. Tan hand om dig och njut av varje sekund. Du är ju precis där du vill vara. Mitt i ett äventyr( förlåt det är ju schlagertider ).
    När du är hemma igen så kommer mina sms igen.
    Många kramar

    SvaraRadera
  3. Du vann :-)
    Härligt! Grattis!

    Köper helt klart att när vi gör det vi vill kan det bara bli bra!

    Lev som du önskar!!!

    SvaraRadera
  4. Ha en underbar resa och var rädd om dig!

    VARMA KRAMAR Maggan

    SvaraRadera