19 mars 2010

Fredag

Har upplevt en helt fantastisk dag pa Half Moon Cay, Bahamas, som ar rederiets egna o! Vilken strand, vilken sand och vilket vatten! Allt finns kvar pa min nathinna och i mitt minne och det ar t o m sa att jag avstar att beskriva mer hur jag har upplevt det... det far bara vara :-)
Vi har kollat efter delfiner hela dagen och an sa lange lyser dom med sin franvaro nar nu fartyget tar oss tillbaka till fastlandet och Fort Lauderdale. Vi kommer att stanna dar i morgon och det kanns bra att ha en dag till innan vi borjar bekanta oss med flygplan och flygplatser igen.

Marklig kansla att resan borjar ga mot sitt slut och vi sager alla att det verkligen kanns som att resan varit helt perfekt pa alla satt och att nu nar vi behover borja packa sa kanns det ocksa ok och det tyder pa att vi ar precis i det vi ska vara.

Ikvall vantar middag i en, for oss, ny restaurang och da med besattningens egna underhallning som krydda pa moset, ser jag fram emot :-)

Nasta gang jag bloggar sa har prickarna hittat dit dom ska igen ;-)

3 kommentarer:

  1. Vilken färg lyser dom?

    SvaraRadera
  2. Då får vi hoppas att resan hem går bra. Jag är rätt nyfiken på de kommande inläggen. Vad du har att säga oss efter en sådan resa.
    Kram

    SvaraRadera