17 mars 2010

Tisdag

Det ar harligt och roligt att lasa era inlagg pa min blogg och speciellt nar jag forstar att det ar uteblivna prickar som "staller till" det ;-) Tank vad ett par sma prickar kan tillfora! Roligt :-)

Tittar just nu ut over ett sagolikt vackert San Juan i Puerto Rico... Fartyget la till vid lunchtid och vi fick en fin guidening in av kaptenen och snacka om precision nar han lagger till, det handlar om decimetrar for att komma ratt in till piren.
Jag valde att stanna om bord och ligga vid poolen idag eftersom jag fortfarande dras med min snuva (aven om jag igar fick hjalp med att "tanka" bort den) sa i morgon ar jag frisk igen!
Det har varit en eftermiddag med manga skratt eftersom jag till min lilla forvaning fick sallskap av ganget som bestamde sig for att folja mitt exempel och stanna pa baten, det var lite knoligt att ta sig till beachen tror jag minsann... ;-) sa det blev Yatzy, bad i poolen och lagom med solbranna och goda samtal igen.

Vet att jag sagt det tidigare att den har kanslan av att alla ombord, dom flesta i alla fall, ocksa ar har for "Law of attraction"-sessions, gor att stamningen ar sa harlig och oppen i energin. Alla samtal kan fortsatta dar vi slutade senast och bara lyftas vidare och alla vet vad vi pratar om for vi ar i samma kansla.

Formiddagens session med Esther och Jerry Hicks gav mig annu fler svar pa fragor och annu mer bekraftelse pa att valja att leva i LoA ar enkelt, sa enkelt sa att det kan upplevas som svart... Det ar en oerhord kansla av power att fa tillgang till kunskapen om LoA och hur att applicera den i mitt liv och det enda jag kan gora, har jag forstatt mer och mer, ar att vara i den och sa far manniskor komma till mig om dom vill veta... Jag kan aldrig "undervisa" nagon som inget vill veta och jag kan bara halla mig i LoA och leva som jag lar, DA, kommer manniskor att undra och bli nyfikna och jag drar till mig dom som ska vara i min vibration....
Jag ar fyren i mitt liv, jag ar fyren i mitt liv....

Min telefon lever fortfarande sitt eget liv och valjer omsorgsfullt vilka sms som ska ga ivag och det ar intressant... Dessutom ar klockan precis hit och dit fortfarande vilket fortfarande ar befriande... haha! Tid, vad ar det??

Nu vantar annu ett besok i den fantastiska bufferestaurangen och i morgon besoker vi St Thomas. Jetlagen har antligen borjat lagga sig och vi far till dygnet i kroppen sa att det kanns naturligt.

Om jag langtar hem? Na, eftersom jag lever in present time sa finns ju bara nu... Daremot kan jag ha en go kansla av att vad harligt det ska bli att traffa alla nar jag kommer hem och dessutom fa pussa pa min alskade nos!

3 kommentarer:

  1. Citerar:

    'sa enkelt sa att det kan upplevas som svart'

    Svart som i färgen black... läste igen och då blev det klart hur du menar :)

    Härligt att vara med en del likasinnade, klart att det blir på ett annat sätt när 'man' talar samma språk!

    Här har det snöat i natt, tänk inte på det du ;-)

    SvaraRadera
  2. Oj, vad underbart du har det! Jag kan verkligen förstå att du njuter i fulla drag. Härligt!

    LoA gör mig mer och mer nyfiken...

    SvaraRadera
  3. En del får migrän, en del förkylningar på semestern. Grattis! Det betyder att kroppen totalt slappnat av :-) Man kan ju välja sämre platser att dras med snuva också....

    SvaraRadera