9 mars 2010

Tisdag

I morse fick jag vara med om ett möte som var helt strålande! Jag har nog precis dragit igång det största projektet jag någonsin gjort med mediabevakning från start till mål... känns så kul! Det handlar om att göra ett körslaget live i Norrköping och det kommer att bli av! snart....... :-)

Tog bilen till Sthlm i strålande solsken och njöt av resan hit.... Lyssnade på en av pappas föreställningar och träffade en gammal elev i samband med det.... Han har en härlig scennärvaro och en diktion man sällan hör nu....

Ett möte på BETA inför mitt elddop i morgon hann jag också med och fick se min introduktion, låt och bilder som ska ge en känsla av glöd och det är så häftigt! Jag ser fram emot i morgon och jag kan bara göra det jag gör och det jag vet att jag kan och ha kul :-) Chefen är lite småstressad tror jag för jag säger hela tiden; Jag kör ba'! Och det kommer jag att göra :-)

Har tillbringat kvällen med pappa och lotsat honom genom Facebookvärlden och bloggvärlden... är så glad att han tagit till sig datorn och vill vara ute i den världen.....

Jag har fått ett nytt smeknamn som jag tycker mycket om..... :-)

1 kommentar:

  1. "Jag har sprungit som en jävöl" - En fras som gjorde sig påmind nu =)

    SvaraRadera