15 mars 2010

Sondag

Vi ar fyra tjejer i en liten hytt med en lite toalett och dusch och det funkar hur bra som helst. Blir lite som att ga i ett sant dar gammalt labyrintspel som jag hade pa 70-talet, ett sant dar med en metallkula som skulle ta sig fram forbi en massa hal for att till slut hamna i sluthalet, sa fungerar det i hytten, den ena flyttar sig mellan sangarna medan den andre passerar och den tredje oppnar dorren osv :-)
Alla tar det lugnt, vantar pa sin tur och alla blir fardiga i tid till frukost...DET kallar jag samarbete!

Dom seminarier jag upplevt har gett mig svar pa alla mina fragor och det kanns som att Esther som framfor budskapet har varit och kollat in just mina fragor for jag far direkta svar pa fragor jag stallt under dom senaste tva aren, otroligt fascinerande. Det gar till sa att en person valjs ut for att stalla sin fraga som alla far hora och sa blir det ett allmant svar... som en masterclass... Alla som ar i rummet har koll pa "spraket" som talas med termer som ror sig inom "Law of attraction" och det kanns att energin ar samlad.... riktigt cool kansla.

Det ar middag med formal dresscode vilket innebar att vi alla klar upp oss till tanderna med nylonstrumpor, klanningar, finskor och sminkar oss. Nar vi val sitter vid vart bord sa undrar jag lite varfor.... ar det for att servitorerna ska ha nat att vila sina ogon pa eller vad? Visserligen harligt med fina klader men.....
Blir en till san kvall pa torsdag da vi ocksa ar pa havet hela dagen.

Upplevt en helt gudomlig solnedgang fran dack pa baten och den gar snabbt har i Karibien... ;-)

1 kommentar:

  1. Ahaa dresscode minsann... får du nåt svar på varför?

    Så härliga bilder jag 'ser' när du beskriver om resan.
    Det är också spännande att läsa det du skriver utan prickar... ibland läser jag flera gånger för att riktigt haja tugget ;-)

    SvaraRadera