2 november 2009

Härliga måndag!

Vaknade med ett leende på läpparna..... Det är ju måndag! :-) En ny vecka med en massa spännande och härliga upplevelser väntar och just nu mår jag alldeles strålande :-)
Jag lär mig för varje dag att välja det positiva i livet och att när mitt fokus är på det som är bra så ÄR allt bra för att jag vill det! Det funkar, min hjärna tillfredsställer mig till det yttersta .... Fascinerande!
Jag fick igår höra att jag är stark i mitt fokuserande och så är det nog, jag bara gör.... och det känns naturligt för mig. Jag fokuserar och ser inga hinder, avstår från att lägga till den där svansen med ett ifrågasättande, bara går i "tro"... och det funkar :-)
Får bevis varje dag för att "Lagen om attraktion" fungerar :-)

Idag ska jag återigen träffa några nya radiometeorolger och ge dom lite röstcoachning, ska bli skoj :-) Sen blir det ett träningspass, brände 600 kalorier igår igen (får kolla med proffset Peter om det är en bra siffra :-) och så har jag sångkurs ikväll och en hel del mailpyssel för vår stora julkonsert i Linköping är ju på intågande.

L


1 kommentar:

  1. 600 är en bra siffra. Tänk om man kunde träna så mycket varje dag så skulle kroppen tappa en del kg rätt snart. Oavsett vad man äter, nästan :)
    Vi syns

    SvaraRadera