5 november 2009

5 november....

Det här datumet är alltid speciellt för mig..... Jag fick se dagens ljus för 46 år sen idag..... Min mamma och pappa hade älskat och jag blev till och här sitter jag nu och trivs med livet :-) Visst, jag funderar mycket och det är härligt och bra och jag är lycklig över att ha goda vänner att dela tankar och samtal med.... Jag har det bra på så många sätt och jag vet att jag kan ha 100% och jag är på god väg till dom och när jag får mina 100% så ska jag stanna upp, andas djupt och bara känna tacksamhet och vara i dom 100%......

Får så många hälsningar idag och det är en härlig känsla att veta att så många tänker på mig och ger mig av sin tid för att skicka en hälsning, ringa eller skriva.

Mina tankar har idag mycket fokus på en person som har kommit att stå mig nära och som idag ska få ett kvitto på att han gjort allt han har kunnat under en lång period..... Fokus och tillit att veta att allt är gjort..... Mina känslor och tankar ser fram emot att få veta att allt gått bra :-)

Tankens kraft är enormt stark.... Och har jag tillit till att det är så så......

L

1 kommentar: