10 november 2009

Tidig morgon...

Jag tillbringar min morgon på Zetterblom Bil... Blivit lovad att dom ska byta till vinterdäck medan jag väntar så det blir en hemmagjord korvmacka, en kaffe i dubbel plastmugg, morgonTV och doften av nya bilar som upplevelse den här morgonen. Killarna i verkstan möter mig, som alltid, med ett leende och ett härligt rå attityd och jag tänker att dom få diplom varje vecka för att dom är så pigga och på när klockan bara är 06.58.....
Jag inser att jag verkligen är en en kvälls och nattmänniska och det är ju skönt att jag kan få vara det....
Det finns visst nån indelning där i A- och B-människor men så här dags på dan har jag ingen koll på vem som är vad..... :-)

Hade återigen en sån där upplevelse av "två människor - en tanke" sent igår natt.... Jag får ett mess samtidigt som jag skriver till personen i fråga och det är en härlig känsla.... Energin gör sitt och förflyttar sig samtidigt...
Pratade tidigare igår också om fenomenet dejavu och jag hävdade att det var ett intressant samtal... Dom där gångerna när jag verkligen får tänka till, snurra tankarna två varv till, vända ut och in på logik och tanke och bara vara helt öppen i sinnet för nya funderingar är så härliga :-) Jag är tacksam för alla goda samtal!

Idag kommer min nos igen och det är mysigt!

L

1 kommentar:

  1. Yippie.. en förklaring till A och B :-)
    Dejavu är läskigt... kanske tycker jag det pga okunskap. Jag har upplevt det och då blivit rädd för situationen :S

    SvaraRadera