11 november 2009

Upplevelser

Ännu en tidig morgon och jag var såååå trött...... känslan när klockan ringer och jag bara hör den, stänger av den, hör min vovve snusa gott, sängen är som skönast och mina drömmar och tankar rör bara dom jag tycker om...... och så ska jag upp och till tandläkaren!! Mitt skräckobjekt alla kategorier... Och jag vet att det kommer att fortsätta att vara det tills jag slutar att säga att det är det :-) Claes är världens bäste tandläkare och han gör min mun så himla fin och han vet hur obehagligt jag tycker det är och gör allt för att jag ska må bra där i stolen. Det roliga är att han själv har tandläkarskräck ;-)
Nu är jag hel i munnen igen och det känns så gott att veta att jag alltid går dit när jag blir kallad och att jag alltid går därifrån och mår bättre än när jag kom dit....

Igår så drog jag 550 kalorier på gymet igen och det börjar kännas på kläderna att jag går ner, kanske framför allt i cm och det känns bra. Gör just nu bara saker som gör att jag mår bra och jag gör dom bara för mig själv; handlat lite nya kläder, ska på ansiktsbehandling, fixar håret, går till tandläkaren, tränar, har goda samtal, lite kärlek, hört mig för om hur jag har det, gör bara roliga jobb, ser till att allt praktiskt runtomkring mig är kanon och det bästa av allt är att jag drar till mig alltihop för att jag vill det! Det är en grymt härlig känsla.

Har en sak jag ska ta tag i som gnager mig lite och den håller på att mogna fram och när den är klar så fortsätter jag bara att le för att mitt liv är härligt och jag är den ende som kan ta ansvar för att må bra och för min egen lycka!

Jag har tillit till mig själv :-)

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar