25 november 2009

Mix

Mys i sängen med en trött vovve och ett mess som sprutade av energi gav mig en bra start på dagen liksom en god frukost och en glutt i NT och ett leende och ett par ord från min combo.

Börjar arbetsdagen med att svara ja till att ännu ett år få privilegiet att vara Nationaldagsgeneral 6 juni, 2010, det är verkligen ett hedersuppdrag! Får rodda ihop hela det traditionella firandet och dessutom vara konferencier och leda kören, topp!
Skickade också mail till radion och svarade några glada körsångare som vill vara med och sjunga Gerda i vår igen.
Svarade oxå på ett mail angående min medverkan vid årets första julkonsert i Matteus på lördag och inser att jag knappt hunnit tänka jul.... Blir skönt när den är över och för varje dag som går så är det närmare till den härliga våren :-)
Funderar fortfarande på om jag ska åka till USA eller inte över jul och nyår...

Sen fick Fejjan sig en omgång och det ska bli intressant att se vad den lilla diskussion som drogs igång nu ger under dagen. Fejjan är ett härligt forum.

Nu blir det en stavrunda med nosen i det härliga novembervädret; snöglopp, blåst och mulet.... Vilken upplevelse det ska bli!

Begravningsjobb och sen ett Alla Kan Sjunga-gig i Linköping i eftermiddag....

Titta på inledningen av min dag och ser att livet verkligen är en mix av olika känslor och upplevelser och är tacksam för alltihop!


1 kommentar:

  1. Det där om Gerda är det något för vem som hellst eller bara för utvalda körer? Letar efter något kul projekt att sjunga i vår.

    SvaraRadera