28 november 2009

Aktivitet

Om gårdagen var full av filosofi så har den här dagen varit en dag full av aktivitet; lämna nos till husse, tvättat bilen, tvättat fönster, städat, tränat (700kcal off och 125 situps) fikat med en god vän, repat inför konsert, haft konsert och gått en kvällspromenad .....
Har fortfarande min toalett att städa och mitt rum så det vill jag ta tag i nu innan jag nattar....
För att jag vill ha fint i morgon bitti när jag vaknar :-)

Jag har världens goaste vovve... hon är verkligen en personlighet... som t ex när jag bäddar rent i sängen, då lägger hon nosen på sängkanten och inväntar att jag ska bädda färdigt och sen är det hon som med bestämda steg tar sig upp i sängen och verkligen njuter av att den är nybäddad :-) Sen stannar hon bara en kort stund och går sen och lägger sig i soffan.... hon är go!

Hur är man när man är sig själv...... ? Hur är jag när jag är mig själv... ? Är jag nånsin mig själv tillsammans med andra människor eller anpassar jag mig och tappar "mig själv" då?




2 kommentarer:

  1. Har du svaren eller funderar du vidare?

    SvaraRadera
  2. Hihi vilken gullig hund, det påminner om vår katt (som tyvärr gick bort från oss i augusti). När jag bäddade med nytvättade lakan ville hon vara med och inspektera, helst skulle hon ligga under lakanet. Hon var så ivrig! Hon tyckte om lukten av nytvättat. Sedan när jag var klar kröp hon in under överkastet och lade sig där. Jättemysigt var det! :-)

    SvaraRadera